MAN NÅR KUN MENNESKER VED AT FORSTÅ MENNESKER.

Jeg er drevet af at forstå menneskers holdninger og handlinger for at finde frem til deres reelle motiver og behov: Hvad tænker de, hvad gør de og hvad ønsker de sig, uden at vide det selv.

Det er nemlig min klare overbevisning, at de bedste idéer altid er bygget på den rigtige menneskelige indsigt.

Og det er mit mål at være med til at udvikle løsninger, der har reel og afgørende betydning for mennesker og deres liv.



Jeg har en PBA i Design og Business med speciale i Ideation (Københavns Erhvervsakademi) og er Markedsføringsøkonom med hovedfag i Entreprenørskab (Niels Brock, Copenhagen Business College).

Som strategisk planner har jeg bl.a. samarbejdet med bureauer som Yellow, Charlie Tango, Saatchi & Saatchi, McCann og Everland, hvor jeg har deltaget i udviklingen af brandplatforme på markeder som fx finans, transport, fødevarer og beauty.



(+45) 23 60 18 47       ―       julie@rorstrom.dk